жанр
Немов Евгений, 23.12.06 02:34
Народ! Помогите найти текст песни Down to Missisippi, плз!
[ Написать комментарий ]
–Re: Down to MissisippiLittle Albert (), 25.12.06 15:31[Ответить]в чьём исполнении то вещь?–а хрен его знает...Немов Евгений, 25.12.06 23:24[Ответить]а хрен его знает...
Little Albert (), 25.12.06 15:31[Ответить]
в чьём исполнении то вещь?
–а хрен его знает...Немов Евгений, 25.12.06 23:24[Ответить]а хрен его знает...
Немов Евгений, 25.12.06 23:24[Ответить]
а хрен его знает...
–вот что находит гугл в лучшем случаеLittle Albert (), 25.12.06 23:36[Ответить]http://www.azlyrics.com/lyrics/sugarland/downinmississippiuptonogood.htmlтолько это не совсем _to_ Mississippi
Little Albert (), 25.12.06 23:36[Ответить]
http://www.azlyrics.com/lyrics/sugarland/downinmississippiuptonogood.html
только это не совсем _to_ Mississippi
–Это не та ли ...Митя, 26.12.06 00:54[Ответить]Down To Missisippi, которая в саундтреке к фильму "Перекресток"?В фильме так и не прозвучала, кстате–если да, тогда ...Митя, 26.12.06 01:05[Ответить]...вот:DOWN IN MISSISSIPPI JB Lenoir "Vietnam Blues"(Evidence ECD 26068-2)As far back as I can rememberI either had to plow or hoe[With] One of those long, old nine foot [cotton] sacksStaring down the old dirt roadDown in Mississippi Down in Mississippi Down in Mississippi where I was born Down in Mississippi where I come fromNothing I got against MississippiIt also was the home of my wifeBut I feel just like I'm a lucky manTo get away with my lifeDown in Mississippi Down in Mississippi Down in Mississippi where I was born Down in Mississippi where I come fromThey had a huntin' season on the rabbitsshoot one, you went to jailThe seaon was always open on meDidn't nobody need no bailDown in MississippiDown in MississippiDown in Mississippi where I was bornDown in Mississippi where I come from–Да! Это она, спасибо большое!!!Немов Евгений, 29.12.06 15:16[Ответить]–Не во что! С наступающим Новым Годом!Митя, 29.12.06 16:22[Ответить]
Митя, 26.12.06 00:54[Ответить]
Down To Missisippi, которая в саундтреке к фильму "Перекресток"?
В фильме так и не прозвучала, кстате
–если да, тогда ...Митя, 26.12.06 01:05[Ответить]...вот:DOWN IN MISSISSIPPI JB Lenoir "Vietnam Blues"(Evidence ECD 26068-2)As far back as I can rememberI either had to plow or hoe[With] One of those long, old nine foot [cotton] sacksStaring down the old dirt roadDown in Mississippi Down in Mississippi Down in Mississippi where I was born Down in Mississippi where I come fromNothing I got against MississippiIt also was the home of my wifeBut I feel just like I'm a lucky manTo get away with my lifeDown in Mississippi Down in Mississippi Down in Mississippi where I was born Down in Mississippi where I come fromThey had a huntin' season on the rabbitsshoot one, you went to jailThe seaon was always open on meDidn't nobody need no bailDown in MississippiDown in MississippiDown in Mississippi where I was bornDown in Mississippi where I come from
Митя, 26.12.06 01:05[Ответить]
...вот:
DOWN IN MISSISSIPPI JB Lenoir "Vietnam Blues"(Evidence ECD 26068-2)
As far back as I can remember
I either had to plow or hoe
[With] One of those long, old nine foot [cotton] sacks
Staring down the old dirt road
Down in Mississippi
Down in Mississippi where I was born
Down in Mississippi where I come from
Nothing I got against Mississippi
It also was the home of my wife
But I feel just like I'm a lucky man
To get away with my life
They had a huntin' season on the rabbits
shoot one, you went to jail
The seaon was always open on me
Didn't nobody need no bail
–Да! Это она, спасибо большое!!!Немов Евгений, 29.12.06 15:16[Ответить]–Не во что! С наступающим Новым Годом!Митя, 29.12.06 16:22[Ответить]
Немов Евгений, 29.12.06 15:16[Ответить]
–Не во что! С наступающим Новым Годом!Митя, 29.12.06 16:22[Ответить]
Митя, 29.12.06 16:22[Ответить]
© LiveBand. Все права защищены.